onsdag 26 mars 2008

Hemlisen avslöjad



Nu har jag skickat mitt hemlispaket och blivit avslöjad. Min hemliga mottagare var florin. Temat på hemlisen var bad, och min mottagare skrev att hon inte gillar att bada, varken i badkar eller utomhus. Hm, vad skulle jag då hitta på. Då fick det bli färgtema blått. Dessutom har ju tröjan vågliknande mönster på sig och necessären ser ut lite som att det regnar på en vattenyta (med lite fantasi...), så det blev ganska bra till slut iallafall. Svårast var nog den personliga gåvan, menm efter att ha lusläst hennes blogg och konstaterat att hon var lite intresserad av scrapbooking så fick det bli lite fina pappersark. Jag blev nästan lite inspirerad själv... fast tiden räcker helt enkelt inte till just nu. Efter flytten och allt annat kanske...

Vad florin tyckte om paketet kan ni läsa här.

10 kommentarer:

Hugo och Olivia sa...

Hej
Hoppas allt är bra måste bara säga att det var en super fin tröja en sådan skulle jag gärna vilja beställa till Hugo men det kan ju bli när ni har flyttat och så för jag kan tänka mig att det är mycket nu..
kram annika o Hugo

LinSar sa...

Jätte fint paket du skickade.Turkos är så fint.Blått överhuvudtaget.

florin design sa...

TACK, TACK, TACK för det jätte fina hemlis-paketet!!!! Jag är jätte nöjd och blev ännu mer inspirerad till att scrappa ett album åt Anton... I sommar kommer jag nog faktiskt att finna tid dessutom :-)

Jes sa...

Jättefint paket, fina tyger du skickade, gillar verkligen din tröja :)

Jenny sa...

Jättesnyggt hemlispaket!!

Botilda sa...

Vilket fint paket du satt ihop! Nu blev jag jätteinspirerad att batikfärga - det har jag inte gjort sen jag var barn.

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Vilket coolt tyg i tröjan. /KArolina

florin design sa...

Nu har jag bilder på Anton i tröjan, vill du ha nån bild så maila mig :-) DEn sitter jätte bra, halsringningen är perfekt!!!

Liza sa...

Har du batikfärgat tröjan själv? Och isåfall hur gjorde du? Jättefin var den förståss:)

bumla sa...

Tack för alla positiva kommentarer! :-)

Tyvärr har jag inte färgat tröjan själv, utan det är tyg från en gammal tröja. Hoppas dck kunnna testa olika färgningar framöver. Nu får jag mer plats att hålla på med sånt när vi flyttar till hus i sommar :-) Om nån kommer på hur man får till sånt mönster får ni gärna berätta!