lördag 8 december 2007

Hemlisen

Nu har en del fått sina hemlispaket. Jag har nästan glömt bort att jag också ska få ett! Har haft fullt upp med att fundera på vad jag ska hitta på att ge till min hemlismottagare. Har kommit en bit på väg kan jag väl säga, man vill ju inte avslöja för mycket. Kanske har jag skickat det, kanske inte ;-) Jag tycker det är jättekul det här med att man inte vet vem som har skickat till vem. Undrar om min mottagare kan lista ut att hon får från mig. Nån ledtråd finns där nog.

Själv väntar jag nu med spänning på om jag kan klura ut vem jag får paket ifrån. Men känn ingen press min hemliga vän, det är fortfarande gott om tid kvar :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får jättegärna säga till om/när du får ditt paket.. jag är nervös att posten ska strula som vanligt med försvunna paket, avtrillade frimärken, förstört embalage.. *nervös*