tisdag 11 december 2007

Hemlispaketet har kommit!















Hurra, jag har också fått paket. Så spännande det var att gå och hämta det på posten och se vad man fått för nåt!

Fina saker! Ett förkläde/klänning till dottern, riktigt juligt rött med gnistrande små snöflingor på. Ett lite grövre svart tyg, också med snöflingor, och en jättehärlig mörkgrön velour. Röd och grön snedslå (juligt!), ett smalt band med små gröna hjärtan på, måttband, saxslip, ett paket fint kaffe och så till mig ett halsband och matchande armband. Tack snälla hemliga vän :-)



Dottern var inte riktigt på fotohumör, men så här ser det ut på . Vi kör vidare på jultemat :-)






Men vem kan det vara ifrån? :-o Efter att ha kollat runt i varenda blogg så är jag fortfarande inte alls säker, men gissar på LinSar.

8 kommentarer:

LinSar sa...

Hejsan
Fint paket du fick men det va inte från mej.Du får leta vidare.

bumla sa...

Asch då, vem sjutton kan det vara?? :-o

Anonym sa...

Mig är det inte! Jag är också nyfiken. Postar som anomym för att inte underlätta för dig:-D

Anonym sa...

*hoho* och inte mig heller - *retas lite*
-Fint paket du fått i alla fall. Härliga tyger! :-)

Anonym sa...

anonym 2 här igen! Jag tror jag vet vem det är. Jag ska sägasen om jag har rätt :-D

Anonym sa...

hahahaMoooohahahahahahahha

Fiffiluren sa...

Anonym 2 spammar vidare :-D
Det där skrattet känns ju igen *haha*

Fiffiluren sa...

asch då, så anonym var jag *haha*