onsdag 12 december 2007

Mer om hemlisen

Min hemliga vän hade varit så fiffig och kört snöflingetema. Det glömde jag ju skriva. Det är fina snöflingor på halsband och armband också.

Fortfarande kan jag inte komma på vem det är ifrån. Jag kan inte hitta nåt som liknar det jag har fått i någon av bloggarna, vare sig smycken, förkläde eller tyger. Har läst i sytråden på FL också, och hittar ingen som avslöjar sig där heller. Möjligen Happy Hippo, men det känns inte så. Enda ledtråden annars är att det ser ut att vara poststämplat i Stockholm.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En ledtråd kan vara att titta i gallerierna på FL. Jag tror inte jag har tyget eller något på FL men däremot borde du kanske kunna hitta smycken

bumla sa...

Pejgan! :-)
Hurra, nu kom jag på det. Hade jag inte fixat utan ledtråden. Visst är det väl du? Tycker jag känner igen spetsen på rosa klänningen också.
Tusen tack!

Anonym sa...

Visst är det jag :-D

Fiffiluren sa...

eftersom jag gjorde hemlisen till pejgan visste jag att hon gjorde smycken, vilket var min ledtråd :-)

Förlåt om jag retades/spammade för mycket!